tisdag 22 juli 2008

tisdag kl.19


här sitter jag nu äntligen framför datorn. jag kom hem från jobbet och la mig för att vila ,jag orkade inte börja städa och fixa middag innan jag fått vila en stund. efter en stund klev jag upp för att diska och plocka undan och jag har gräddat en pannkaka , det fick duga till middag idag.jag tittar ut emellanåt och hua vilket tråkigt väder...men värmen ska ju komma snart. ......haha...jo absolut kommer jag att ha bikini på mig om det blir 27 grader varmt på lördag tro mig....jag älskar ju verkligen att va ute i stekande sol....haha...ååå va gott jag ska må i solstolen då.jag känner mig ganska trött det blir till att krypa ner tidigt i sängen och läsa i lugn o ro ikväll. hoppas besiktningen gick bra idag L. du kommer väl o jobbar i morgon hoppas jag. du har varit rätt osynlig på jobbet sista tiden. har jag ork kommer jag tebax och bloggar innan jag kryper i säng. kram /ting