lördag 12 juli 2008

nu är jag här







....och klockan är 18.22. har varit borta nästan hela dagen i sågfors på hemvändardagen. vi blev väckta kl 10.30 av telefon. vi klev upp och gjorde oss i ordning för att åka iväg. jag hade lite ärrenden på byn sen for vi till sågfors. där var det ganska mycket folk. paltservering och cafe. vi käkade god palt och köpte kaffe och fika efteråt. pratade med folk och kollade in olika veteran fordon som var uppställda där.vi blev där uppe ett bra tag , sen väntade anton på matleverans....mix nästa köpte ett skrov och for med det till gården och där var en hungrig anton. roger kollade på ett svets jobb bonden behöver hjälp med. vi kom in genom dörren hemma vid 17 tiden. skönt att sätta sig ner och slappa en stund...haha...



lillebror har kommit hit, roger ska byta en packning på hans bil ikväll ,förhoppningsvis tar det inte alltför länge. lillebror sitter och försöker fixa till antons dator , hoppas han kan fixa den så anton kan använda den och spela spel med den.jag ahr stor lust att fiska lite i kväll, kanske jag får med mig nån i kväll ,vädret är ju fint i alla fall. ha en trevlig kväll ,hörs /ting

Inga kommentarer: