söndag 6 juli 2008

söndagmorgon


klockan är 09.55 och jag har kliivit upp för en stund sen och startade min dator. jag har en mugg kaffe bredvid mig...gott. jag vaknade tidigt i morse (05.25),men jag låg kvar och läste en stund sen somnade jag om.det har regnat i natt ser det ut som och det är nu mulet och blåsigt. inte så trevligt väder. har provat installera fotoprogrammet som tillhör kameran men det funkar inte.....måste fixa på nåt sett. pojkarna är väldigt intresserad av mammas nya dator...haha....nu har dem varsin dator dem kan va ute på nätet med så jag ska ha få ha min ifred.

hoppas allt e bara bra med dig L ,jag gratulerade din dotter med att skicka ett sms i går morse. jag väntar att du ska höra av dig angående fiske idag L . idag ska jag fiska om jag får nån med mig. men innan jag gör det så ska jag röja undan lite här hemma. hela gårkvällen satt jag vid datorn ,det blev inte mycket annat gjort då....haha...nu ska jag lämna dator för att röja vi hörs /kram

Inga kommentarer: