torsdag 10 juli 2008

nyss uppstigen..


och här sitter jag nu och tittar ut genom fönstret , tråkigt .det är typiskt att så fort man ska göra nåt så är det tråkigt väder. ikväll ska jag till storforsen och se diggiloo . en rad artister uppträder ,det ser jag verkligen fram emot. rogers lillebror hade inte nån som följde med så snäll som jag är beslutade jag mig för att följa med. roger var inte alls ett dugg intresserad att följa med så han blir hemma med pojkarna. klockan är 10.30 och jag klev upp 10.15. har varit vaken tidigt men somnat om ,passa på att ligga och slöa länge medan jag än är ledig. till veckan börjar ju det om , att ställa väckarn på ringning 05.00....not nice at all.....jag har hunnit få i mig en stor mugg kaffe och en snus under läppen. jag har lite att göra här hemma idag ,det vanliga som att diska ,plocka ,tvätta och sånt nödvändigt. det blev att läsa länge i gårkväll....00.30 la jag i från mig boken....den är grymt bra. jag hoppas jag ska hinna läsa en stund innan jag ska fara i eftermiddag. ha en bra dag/tingeling

Inga kommentarer: