onsdag 23 juli 2008

en fin onsdag kväll


...har det varit ,vädret är toppen ,hade jag bara varit piggare och haft mindre värk hade jag nog fiskat. jag har haft en hel del att göra hemma som jag nämde tidigare ikväll. jag tog mig en stunds vila i hammocken i alla fall. fick min nya jeans(levis) med posten i dag , som jag köpt på tradera. ännu en lyckad affär. jag ska korta av dem i benen men hittade inte rätt tråd hemma så jag får sy en annan kväll då jag kommer i håg att köpa tråd. jag har duschat och ska jag krypa ner i sängen , men klockan är bara 21.10 lite tidigt att lägga sig denna tid...haha... inget vann jag på keno i kväll...snyft hoppas du haft bättre tur och vunnit mer än jag i kväll L. ska kolla tradera nu ...ha det gott ,sov gott och dröm sött /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting nä jag vann bara 22 kronor ha ha man får förbli fattig