måndag 7 juli 2008

klockan 21.50







....och här är jag igen. jag har haft ett "städil" och dammsugat och skurat golven nere och trappen till vindan och skurat av toan. det får räcka för i kväll. jag och oscar har tittat i katalog och beställt lite nya ,större kläder till han så han har nya fina kläder då skolan börjar. han har växt och behöver lite nytt. han tycker om att få nya kläder och väljer gärna ut det han vill ha ,jag behöver inte tjata på han ...haha...lite mamma arv har han nog fått när det gäller klädintresset...



solen lyser ute och det är fint väder ,inte jättevarmt men huvudsaken att det är uppehåll.



ska snart in i duschen och sen lägga mig och läsa min bok. nån kväll kan jag försöka va i säng före 23.30. jag väntar att anton ska komma hem ,han har varit borta sen strax före 10 i morse och jag vill hinna träffa och prata lite med han innan jag somnar. hoppas du haft god fiskelycka i kväll L. sov så gott /kramiz

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting nu ä jag hemma nä jag fick ingen fisk men alla andra men det är kul bara nån får nån träffa texas där han skulle fiska med några kompisar har nyss bärgat en singelolycka lillstrand det gick bra för dom kl ä nu 23 16 sov gott