måndag 7 juli 2008

inget att göra


idag har vi varit en sväng ner på byn ,när vi kom hem jag och oscar har vi slöat jag har läst min bok och oscar har tittat på tv ett tag . traktorer kör i hop gräs ,så där är oscar nu och åker traktor ...haha...han lyser med sin frånvaro när det är traktorer i närheten. nu är klockan 16.40 jag har lagat middag (potatismos,fiskpinnar och hollandiesås )och ätit. både roger och anton kommer hem senare i kväll .jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av den här kvällen ,känner mig rastlös....

kanske går ut och sätter mig i solen och läser lite till...haha...skura golv det kan jag ju göra men hur kul är det? ,jag gör det en annan dag då vädret är sämre.skulle va kul att fiska men inte vill jag fiska ensam . hoppas du haft en bra dag L. nu ska jag ut i solen och läsa ,ha det gott /tingeling

Inga kommentarer: