måndag 23 januari 2012

men oj...

...ja ser det snöar ,jag ser det snöar det var ju tråkigt hurra.....=(.....undrar hur länge det döjer innan all snö som kommit tinar bort. jag skulle vilja ha sommar nuuuuuu. det är så mycket jag vill ha o jag får inte ens en bråkdel av det jag önskar mig här i livet. är inte det orättvist så säg....
jag har varit ut på en promenad inte så lång men ändå en promenad o varit på massage. nu är jag åter hemma o pysslandet fortsätter , men först en micropaus tror jag.
tankarna snurrar i huvudet ännu har jag inte kommit fram till nån lösning på nåt som jag grubblar på ,det kan tänkas va bortkastad tid alla de timmar jag bara tänker ,men ibland tänds faktiskt  en glödlampa där uppe.... åtminstone får hjärnan arbeta o det kan ju inte va helt fel. skriva är oxå bra för det kan öppna upp nya möjligheter o jag kan vrida mina tankar åt olika håll , undrar om ni begriper vad jag surrar om el är det ett stort frågetecken?.....lämna gärna synpunkter på mina inlägg för det uppskattas gladeligen...=)
alltså denna måndag en snöig sådan o -13 grader så är det en dag där jag försöker samla alla min tankar om under tiden få nåt vettigt gjort mellan varven.....
kommer tillbaka senare  ....hej hej

Inga kommentarer: