fredag 27 januari 2012

fredag hela dagen o kvällen

mådde gott o slöade på morgon o tog det lugnt. när sen klockan började bli fram mitt på dan då var jag i gång med diverse sysslor o måsten. diska ,plocka o ringa en del viktiga telefonsamtal ,sånt jag grubblat mycket  på en längre tid kan faktiskt lösa sig ,försöker se lite positivt =)...
nåja sen så har jag lagat middag såklart en varje dags syssla idag blev det köttfärspaj. efter det så vilade jag. men sen på eftermiddagen tog jag en dusch o fixade till mig för att springa i väg på kiosken för att spela......,tyvärr ingen vinst på spel i kväll =(.
roger o oscar for i väg upp till garaget o anton som inte varit hemma på hela dagen är nu där uppe ikväll. jag har haft en ensam kväll hemma framför tvn. är såååå uttråkad ,skulle vilja hitta på nåt att fördriva tiden med , men vad?...........

Inga kommentarer: