torsdag 12 januari 2012

trevligt !!

....ikväll fick vi trevligt främmande o jag fick bjuda på kaffe o fika. alltid kuligt få främmande o surra bort nån stund. anton o en kompis for i väg o raggar o jag undrar just när han tänkt komma hem. han ska ju upp tidigt o jobba i morgon. oscar har lagt sig för en stund sen o roger surrar o uppehåller sig vid datorn i oscars rum.
funderar på om jag snart ska krypa ner i sängen o försöka sova. jag har fortfarande ONT  i min käft. svårt att tugga utan att det gör ONT. kan nog bli mycket flytande kost för min del o hoppas värken släpper inom ett par dagar. när vi var på affären köpte jag hem fil så i morgon kan jag ju äta fil , vilken fredagsmiddag  =(....nåja jag överlever nog det med.
kenot gav tyvärr ingen vinst ikväll o det är som vanligt då.
nu ska jag sluta surra o dricka lite loka o lägga in en snus innan jag uppsöker min säng , kudde o täcke.....sov så gott

Inga kommentarer: