måndag 30 januari 2012

rantarkväll

efter middagen så vilade jag en stund sen var jag i gång med diverse sysslor. anton kom hem med en kompis o oscar var hemma ,lite ovanligt att få ha hemma båda pojkarna samtidigt för en gångs skull. nåväl dem for senare i väg o jag blev ensam en stund tills roger kom hem.
 jag hann slappa en stund i soffan då ringde anton o jag for ut på byn o mötte dem o hängde med dem en stund. =) kul att umgås med dem nångång faktiskt. vi for hem hit o såg tv. familjen annorlunda ,ett roligt program där man får följa vardagen hos tre familjer som har en hel hög med ungar. då det var klart så följde jag med o hämtade oscar som bowlat i kväll sen skjutsade vi upp anton o kompis till sovstugan. där blev vi ett tag o hamnade framför tvn.
kom hem för en stund sen o nu har jag kokat mig en kopp te o gjort mackor. klockan börjar bli mycket, det  känns att jag varit i gång hela dagen är trött o har som vanligt mycket värk.snart är det läggdax för mig o min bok. sov så gott....

Inga kommentarer: