torsdag 12 januari 2012

min eftermiddag /kväll

strax före kl14 hade jag vilat klart. ,bedövningen hade släppt o värken i munnen kände o känner fortfarande utav. jag ställde mig hur som helst vid spisen för att börja med dagens middag som kom att ta två timmar att tillaga. ville få köttet riktigt gott. tyvärr så kunde jag inte äta dagens middag ,ja inget förrutom flytande går att äta utan att det gör ONT.
räknar med att det inte blir så mycket mat i min mage de närmsta dagarna ,men tro mig jag försöker iaf så gott jag kan få i mig nån typ av näring....synd att det inte är nån näring i kaffe o snus som jag konsumerar mest =).
efter jag lagat maten klart tog jag en dusch klädde på mig o knatade iväg ut för att göra ärrenden o samtidigt fick jag mig ju en promenad ,vilket inte alls kändes helt fel.
kom hem o slappade en stund sen kom roger hem o en stund senare tog vi en promenad ut på affären för att handla sånt jag inte kan bära hem från affären själv. när vi kom hem drog anton o roger upp till garaget o jag ställde mig vid diskbänken för att diska undan o när jag gjort det så bakade jag chokladbollar =). oscar kom hem för ett tag sen han har varit o bowlat i kväll. nu blir det slappa o hoppas min tandvärk ska släppa o även värken som idag är mest i armar ,axlar.
måste kolla mitt keno o hålla tummrna för en vinst.
dagens middag:: ris ,köttgryta o brocolli
hej så länge....

Inga kommentarer: