fredag 20 januari 2012

fredag mitt på dan

....o jag är tebax vid tangentbordet. =).....på morgon har jag diskat o plockat o tvättat kläder  o såna där nödvändiga tråkiga sysslor. jag har även ringt viktiga samtal men inte lyckats få svar på mina frågor. i sinom tid får jag väl veta vad som händer efter den 1 februari hoppas jag iaf.....
sen var det bara att knata i väg till tandis ,när jag kom dit satte jag mig i stolen o gapade inte sådär stort men tillräckligt för att dem (tandsköterskan o tandläkarn) skulle kunna se min tandrad lite. bryggan som jag skulle få dit i truten var fel ju , jag skulle ju få helt i porslin o dem hade hunnit knacka lös provisoriet  så det var bara för sköterskan att sätta fast det igen o nu får jag vänta nästan två veckor ,men så småningom får jag ju bryggan  ,nä nu ljuger jag, inte får jag bryggan jag måste ju betala en massa en pengar för den. =(.....
dagens frukost/lunch =)
 jag har ätit o druckit kaffe ,tvättmaskinen är startad igen o nu ska jag vila en stund ....hej hej

Inga kommentarer: