tisdag 17 januari 2012

mandel middag o promenad

har för en stund sen kommit hem från en promenad. ikväll fick jag med mig en promenadkompis som är en alaskan malamute. =). skönt att vara ute o promenera. de andra är uppe i garaget o har ännu inte kommit hem så här är det lugnt o tyst ,endast tvn hör jag ljudet från.
som vanligt har jag lagat middag efter jag ätit lite så blev det en stunds vila innan jag ställde mig i duschen för att senare fara ut en sväng. vi var i väg o oscar köpte en ny hjälm o innan dem skjutsade hem mig så var vi in på affären ,för som vanligt gapar den tom.
när jag kom hem så for dem o jag tog reda på disken sen bestämde jag mig för att ta den promenaden som jag ganska nyss kommit hem från.
med dagens post kom ett efterlängtat paket från mandel ,de fyra toppar som jag "klickade" hem  för några dagar sen. =).....
dagens middag; korv i gräddig milldkryddad sås o ris

mina 4 nya toppar från www.mandeldesign.se

min promenadkompis ikväll ,kallas lilleman o är en alaskan malamute
nu har jag kokat en kopp kaffe o ska bara dricka kaffe ,se lite tv o slappa resten av kvällen. hej hej

Inga kommentarer: