onsdag 18 januari 2012

onsdag ,vila ,promenad o vila

och på morgon gick oscar i väg till skolan o kvar hemma var jag o då blev det att ta det lugnt o njuta ,ingen  stress. sen på förmiddagen klädde jag på mig o gick ut en en sväng för att lämna in keno o lotto sen gick jag åter hem.
trött så la jag mig i soffan för att se tv o somnade ,attans oxå 1.5 timme har jag sovit inte så lysande hur ska jag kunna somna ikväll? .,...trots att jag sovit en lång stund känner jag mig trött så om jag har tur blir det inte svårt att somna ikväll.=)......längsta försovningens detta år har inträffat idag för anton o hans klasskompis  vaknade 12.30 ..hmm....är det då nån ide' att fara på skolan? ...näää dem slutade ut att fara. nu sitter dem här hemma i köket o ska käka.
jag har gjort diverse sysslor o en ska jag laga middag , men vad ska jag göra efter det?.....kanske ta en promenad ikväll kanske?.....vill hitta på nåt kul att fördriva tiden med.
hej hej......

Inga kommentarer: