tisdag 10 januari 2012

middag handla o prommis

dagens middag; mjölkstuvade makaroner o köttbullar i gräddig sås
eftermiddagen o kvällen  har jag inte bara slöat. jag ställde mig vid spisen för att laga mat. efter det så tog jag en varm dusch ,hängt/vikit tvätt ,diskat undan o vilat min värkande kropp. ikväll så bar det i väg ut på affären för att kylen hade börjat gapa tom ,den behövde fyllas på.
fick skjuts ut o bärhjälp när jag kom hem så ställde jag mig vid bänken o diskade för femtioelfte gången denna dag ,nåja många gånger har jag iaf diskat.
roger for upp för att kolla kaminen i stugan. anton är hos kompis o oscar är i bowlinghallen o jag har ganska nyss kommit hem från en tidig kvällsprommis , skönt att röra på sig o nu är det betydligt varmare ute -10 grader.
jag har kokat en kopp te ,tänt ljus o ska se tv.....

Inga kommentarer: