måndag 16 januari 2012

kväll

måndagkvällen kom o när klockan var 17.30 så knatade jag o oscar i väg på hans bowlingträning ,klockan 19 när träningen var färdig så knatade vi hem igen. det har blivit kyligare ute ,nu - 11.5 grader.
jag som tänkt ta en långprommis blev lite slö o tänkte om i mina planer för kvällen. eftersom jag promenerat o varit i gång en del i dag så unnade jag mig en tvkväll hemma i soffan.
känner mig rentav lite trött o har mycket värk ,känner av låsningar i bröstryggen o det är inte alls behagligt. det hade inte varit helt fel om jag haft en tid hos sjukgymnasten ,men tyvärr har jag inte det.
i nästa vecka har jag en massagetid men det är då det........
ska dricka en till kopp te o på en stund bäddar jag ner mig med en bok i handen......sov så gott dröm söta drömmar.....

Inga kommentarer: