torsdag 12 januari 2012

morgon o tandis

...morgonen var helt ok =) fram till klockan var slagen o jag var tvungen iväg till tandis. =(....jag ska låta sätta in en brygga i munnen. jag trodde dem bara skulle  förbereda lite  för bryggan som ska dit ,men icke sa nicke ...när jag kom dit fick jag vet att just detta besök skulle bli en massa bedövning ,slipning  , avtryck o allt sånt o nästa besök då ska bryggan på plats. jag var hos tandis ganska precis en timme. när jag gick därifrån var  o är  fortfarande vääääldigt mycket bedövad. vilken förmiddag detta blev.
jag var ändå tvungen springa in på affären (alltid slut på nåt) o sen förbi kiosken o spela keno ,håller bägge tummarna att jag nu får vinna en stor fet vinst för jag har mycket utgifter nu när jag varit hos tandis.
det snöade väldigt mycket på morgon när  oscar gick i väg på skolan ,han hörde av sig för att han hade glömt nyckeln till skåpet iiiigen o fick vända om.....jag fick tvär dra på mig kläder o springa o möta honom o ge  han nyckeln  jag hann dock bara en kort bit o sen fick jag gå hem igen o ha en lugn,  avslappnande stund.
nu har jag kokat en kopp te ska åtminstone försöka dricka lite ,men det är svårt med denna megabedövning i käften.......
nåja ha en finfin dag ......

Inga kommentarer: