onsdag 25 januari 2012

nu är

....det kväll o dagen har passerat. morgonen var helt okej lugn o skön , avkopplande. =) förmiddagen så slöade jag mest o laddade inför eftermiddagens möte.....å hujedamej vilket möte. eftersom jag inte kan hålla munnen stängd så spottade jag ur mig  en hel del långa meningar o  vissa ord  utan att tänka mig för ,men hur kan människor behandla människor på det sättet?....dem sa bla att dem vill hjälpa mig ,klart dem försöker men det går inte speciellt bra. alla människor passar inte för de jobb dem har kan jag verkligen tycka. snart är verkligen måttet rågat som man brukar  säga o då........
nåja efter mötet fick jag lifta ut en bit o resten promenerade jag hem. helt knäckt så jag la mig i soffan. har varit helt j-kla orkeslös hela kvällen o tankarna bara snurrar......
dagen började superduper bra o efter mötet var den helt förstörd. ska nog ta o läsa en stund o försöka tänka på positiva händelser det gör mig på bra humör =) så gör även kommentarer från er läsare så jag vill bara säga LÄMNA KOMMENTARER  då vet jag ju om nån läser det jag skriver ...../tingeling

Inga kommentarer: