fredag 13 januari 2012

middag o nätshopping

....denna fredag har jag mest varit hemma o gjort diverse sysslor  förrutom en liten stund då jag var i väg ut på byn för att hitta nån present till lillebror som fyller år idag. =) å huvva så fin present hoppas han tycker om den om inte annat så gör nog hans sambo det =)....jag är ju ganska duktig att hitta fina bra presenter ,skulle mer än gärna vara en som shoppar åt folk tänk om ett sånt jobb skulle finnas som  shoppingassistent =)......
när jag lagat middagen (klyft potatis o fläskschnitzel ) så var jag ut på nätet för att "bara" kolla o jag hittade faktiskt sånt jag inte kunde låta bli att handla.....JA jag vet jag är omöjlig. jag hade lovat mig själv o var bestämd att jag inte skulle köpa mer kläder på ett tag ,men det löftet sprack o  det blev några nya toppar inför våren för en billig peng på en av mina favoritsidor på nätet.(mandel).........
oscar kom hem efter skolan strax efter kl 15 fikade lite o sen for han till en kompis. anton o roger kommer nog hem på nåt tag. nu ska jag se tv ,dricka en kopp kaffe o slappa.....hej hej

Inga kommentarer: