söndag 15 januari 2012

bara hemma

hela kvällen har jag bara tillbringat hemma ,inte gjort så mycket. hade ju tänkt gå en lång promenad ,men det blev ej utav. var slö o frusen o tog mig en dusch o efter duschen blev jag varm men än mer trött.
jag tar en prommis en annan kväll.
när jag började zappa runt på kanalerna så upptäckte jag att filmen om cornelis liv började precis o jag blev varandes framför tvn. en bra film ,värd att se.
nu har filmen slutat o snart ska jag nog krypa i säng under täcket för jag börjar känna mig trött ,jag hoppas kunna somna o sova gott i natt.
vi spelade bingolotto o roger hade turen att vinna iaf en hundring =) ,jag själv vann åssit =(. jag brukar fundera nångång om sänder ,vad har jag tur i för nåt ska man väl ha tur i ?........livet kan ju inte bara för med sig otur ......längesen jag hade turen med mig ,snart bör den väl besöka mig.=)
nu säger jag sov så gott  o dröm sött.....

Inga kommentarer: