lördag 1 oktober 2011

gomorron lördag

vaknade tidigt 06.20 men somnade om för det är ju lördag o då kan jag ju lyxa till det med en sovmorgon. en kall natt har det varit ,frost på bilrutorna....brr....nu börjar det eländet...huvva...en fin dag ute med solen som lyser.
  klev upp vid 08.30 när jag  hörde vattenkokaren. pappa ,roger o oscar hade klivit upp. nu har jag druckit morgonkaffe ,ätit en macka, surrat o nu har jag satt mig här vid datorn en stund för att skriva några rader.
idag blir det att ranta runt lite med min far ,han vill ha mig med o ranta runt o hälsa på släkt o åka upp till bergträsk för att se när oscar kör crossare.
roger har farit iväg upp till sina föräldrar o snart kommer han ner för att plocka upp oss o fara upp till bergträsk därifrån tar jag o pappa hans bil o rantar runt i den idag.
idag är det dax att lämna in lotto o keno o kanske oxå lämnar in en v75....hoppas då på en storvinst i kväll.
nu ska jag göra lite nytta ,kommer tillbaka senare idag ,ha en bra dag

Inga kommentarer: