torsdag 5 januari 2012

nu har...

denna dag övergått till kväll. har haft en del att fördriva denna dag med. jag har gjort ärrenden på byn o därefter fixat o donat hemma. nu har jag bytt gardiner i alla fönster utom i oscars rum. han vill inte ha några andra gardiner än dem som hänger där.
dagens middag: klyftpotatis ,stekt korv o ägg o grönsaker. idag har jag ätit middag trots att jag inte var hungrig ,men det var några dagar sen jag sist åt vanlig mat så det var verkligen dax.
nu blir det nog en stunds vila ,för mina armar ,axlar o nacke värker såå j-kla mycket.
köket

dagens middag: klyft potatis ,korv , ägg o grönsaker
vad jag ska göra sen vet jag inte ,få se vad jag hittar på , det kanske blir filmtajm.....=)....ha en trevlig afton kommer tillbaka senare....hej hej

Inga kommentarer: