söndag 1 januari 2012

inte mycket

...händer denna dag ,kan väl kalla det en slöardag för min del.( skönt med lite vila inför kommande vecka) här är det lugnt o tyst o jag njuter av ensamheten. i morgon är en ny vecka o den startar med diverse måsten. det håller på att bli lite mer som vanliga vardagar. men om några dagar  är det helg igen.
imorgon är en vanlig dag o jag har kollat min kalender o det är några saker jag har inplanerat.
göra diverse sysslor hemma ,ringa o ordna o fixa men  viktigaste av allt i morgon är för mig ett besök hos frissan som jag längtat.......=)
dagen därpå är jag oxå uppbokad  med vissa måsten ,men när ska jag få slappa o ta det lugnt då?....önskar mig några lugna dagar så här i början på nya året.
nu är det eftermiddag o snart dax att laga middag för jag vet inte när nån kommer hem.....hej så länge

Inga kommentarer: