onsdag 4 januari 2012

god morgon

....vaken o uppstigen 05.55. har väckt anton o han har åkt i väg på jobbet likaså roger har åkt. kvar hemma är jag o en sovande oscar.tyst o lugnt sitter jag här o knapprar på tangenterna o lyssnar på tvn.
gick o la mig vid 23.30 i går kväll o somnade runt 00.00. roger o pojkarna kom hem sent ungefär samtidigt som jag la mig. oscar hade mycket att berätta för mig så innan jag fick somna så var han o surrade en stund med mig. ska verkligen bli skönt då skolorna börjar om då blir det lite mer normala tider ,för som det är nu har han  riktigt vänt på dygnen.
ett besök på af är inplanerat idag kl 13 ,men innan dess ska jag bara försöka slappa o vila min värkande kropp. anton sa innan han åkte i väg nu på morgon. mamma varför sover du inte , du ska alltid göra nåt , sov annars blir dagen så lång......
jaja....om jag kunde skulle jag sova. han har rätt dagarna blir så långa då jag är vaken alltid så tidigt.
på eftermiddag har jag tänkt börja plocka bort julsakerna  o ta fram de "vanliga" prydnaderna för nu är jag less julsakerna. nu ska jag dricka mitt morgonkaffe o slappa ....hej hej

Inga kommentarer: