söndag 8 januari 2012

bingolotto o tvkväll

ikväll var dte så dax för säsongens första bingolotto o det gick som vanligt dåligt , ingen vinst.
efter bingolotto var klart så ställde jag mig i duschen gjorde mig klar för att åka iväg en sväng. huvva vilken kyla det blivit ute ....brr....jag ändrade mig o stannade hemma med pojkarna o roger for upp till sovstugan en sväng.
anton var inte hemma lång stund sen drog han iväg till nån kompis kvar hemma är jag o oscar. klockan tickar medan vi hänger här framför tvn. ser en film på tv4 när den är klar blir det nog att jag bäddar ner mig för i morgon blir det väl en tidig morgon kan jag tänka mig.
anton har planerat att följa roger på jobbet o jag o oscar blir hemma. hoppas det blir hyffsat väder så jag kan ta en längre prommis utan att frysa till en klump is.
nu är reklampausen slut o filmen har börjat om.....hej så länge

Inga kommentarer: