tisdag 3 januari 2012

födelsedag

...jag har inget nämt tidigare ,men jag har blivit ett år äldre idag ,kul ...nja vare sig man vill el ej så går ju åren o man blir äldre. men som jag oftast säger ,man är inte äldre än man gör sig o näää jag känner mig inte ett år äldre.
trots att jag inte är så mycket för att ha kalas ,så kom det iaf lite främmande så vilken tur att jag hade bakat tårta o fika. trevligt ändå att nån kom förbi o hälsade på och tack för presenterna som jag fick.
när oscar kom från bowlingen for roger oscar o hans kompis upp till garaget o har inte kommit hem ännu och dem åkte vid 20.30.
en lugn o skön stund att bara få slappa o må gott det gör susen =).....kvällen har varit helt perfekt. =)
idag har jag varit hemma ,bakat o pysslat här hemma o sen på eftermiddag så gick jag i väg på massage. när jag var klar där så gick jag hem för att ta en dusch o ta fram fika o fixa i ordning.
kl 17 kom lillebror med familj o sen kom en kompis ,trevligt.
nu är det ett år till nästa födelsedag för mig.....
kvällens keno gick inget vidare så jag håller tummarna att jag får vinna i morgon då i stället.
funderar om jag ska käka en macka el nåt för jag kom just i håg att jag glömt käka middag idag ....=).....
vore kul att få nån kommentar ...hej så länge

Inga kommentarer: