onsdag 17 oktober 2012

the life isn't easy

onsdamorgon -4.7 grader visar mätarn...brrr....och snön kom som utlovat i går. idag kan det vara halt på vägarna ,förmodlingen kommer jag inte köra bil idag för jag har ingen bil hemma. men skulle behöva en bil just idag.
gårkvällen blev det lite rantande och däremellan lite tv tittande för den delen. kom hem vid 23.30 och då gjorde jag mig iordning för att bädda ner mig med min bok i handen.har sovit hyffsat bra till telefonen ringde och väckte mig strax före 05.30..
å jag som trodde ,iaf ville tro att det hade vänt och skulle bli bättre med lilla mor ,men nu har det kommit ett bakslag nu får man se hur det slutar....JOBBIGT....livet är inte lätt ska gudarna veta.
efter telefonsamtalet var det omöjligt att somna om.....
låg kvar under täcket en stund innan jag klev upp. kan inte sluta tänka......
idag är det jobb för mig 10-14 sen får jag se vad som händer.......
1 dag kvar.....
nu ska här drickas kaffe.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att det går bra för din mor,och dig själv också.
Du har en bra energi.Lycka till!