lördag 13 oktober 2012

gomorron lördag

och jag har vaknat o klivit upp för en stund sen. somnade sent i natt vaknade tidigt ,lyckades somna om en liten stund. har värk som vanligt.
idag lördag och ledig dag ...hmm..vad skulle jag ha gjort? dricker kaffe o funderar......
fredagkvällen visade sig anton o hanna. for i väg ut en sväng...brr...det var kallt, var nog för lite klädd.=) tur jag upptäckte roger stå parkerad på ok så jag kunde hoppa in i bilen o få skjuts.=)
det blir att fixa i ordning sig o hä sig ut på byn för diverse ärrenden lotto o diverse andra spel ska lämnas in under dagen.
första kopp kaffe är urdrucken snart dags för nästa......
tack för din kommentar anonym =) ,ser fram emot att ses snart , innan jag åker.....
nu är det nedräkning inför avfärden...5 dagar kvar.....
hej så länge

Inga kommentarer: