lördag 6 oktober 2012

arbetsdag

har vaknat för ett tag sen och är uppstigen . jag hade svårt att somna i går pga denna eländiga värk i kroppen.
vädret är inget speciellt bara regn ,lite blåst och grått....=(
i vanlig ordning sitter jag här vid datorn uppkrupen i soffan och en kopp kaffe bredvid mig.det blir att dricka lite kaffe o slappa en stund innan jag fixar mig för en arbetsdag.
idag är butiken öppen mellan kl 10-14. sen är det helg för mig...=).....eftersom gårkvällen var en tråkkväll så kan ju inte den här kvällen bli det oxå....det kan jag bara inte acceptera. JAG VILL  göra nåt kuligt och jag är ju LEDIG hela morgondagen....=)....måste tänka ,grubbla och fundera vad jag ska hitta på ikväll.
det blir att lämna in lite spel idag inför kvällen då hoppas jag på att få vinna ,tänk att kamma hem storkovan =) , det skulle va nåt =).....då visste jag vad jag skulle göra =)........
här i lägenheten är det bara jag vaken ,lugnt o tyst bara tvn som surrar och knapparna på tangentbordet som hörs....nu ska jag dricka mitt kaffe.
fokusera på vad du vill uppnå ,inte på vad du vill undvika.....hej så länge

Inga kommentarer: