söndag 7 oktober 2012

Kaffe och tv kväll med solsidan o spårlöst

Har varit bort och druckit kaffe och surrat en stund och sen ut på affären en sväng , alltid är det nåt man glömt köpa.....tur det är nära till affären :).....
Efter det så har jag sett tv , föst solsidan på tv4. då inte solen visar  sig utomhus  så får man se på solsidan =) och samtidigt  få sig ett gott skratt =)  sen spårlöst på tv7 och bara slappat vilat min värkande kropp.
 Har fortfarande mycket värk i ländryggen som  går  ner i skinkorna och till benen, kan det vara irsias?
Jag har druckit en kopp te och ätit skorpor. Nu känner jag mig trött efter förra nattens brist på sömn så därför tar jag o gör mig klar och bäddar ner mig med med datorn i knät (ipaden är på laddning) och sen hinner jag nog läsa nån sida i boken innan jag stänger mina två blå.
 imorgon är det jobb och jag kliver upp tidigt som vanligt runt 06.00....=)....
Sov så himla gott o dröm sött precis som jag ska göra...=) / ting

Inga kommentarer: