onsdag 3 oktober 2012

Ikväll

Ja vad har jag pysslat med egentligen?....hmm inte så mycket egentligen.diverse sysslor hemma ,suttit lite vid datorn och ipaden , sett tv o försökt med lyckat resultat hållet mig vaken hela kvällen. :)
Var tvungen ut en sväng då jag upptäckte att jag inte hade så mycket snus kvar hemma och då körde vi en sväng innan vi for hem. Inte mycket folk ute som vanligt.
Snart blir det att bädda ner sig med karriär o köksbesvär innan jag stänger mina två blå.
Gick förbi jobbet i eftermiddag när jag var ut o rantade och tog hem ett par super duper så coola kängor , tror jag måste handla för dem var så sköna att ha på sig och som sagt snygga dessutom :)
så snygga o sköna kängor från A.nordin
Dags att bädda ner sig o samla tankarna , läsa en stund.....sov så gott dröm söta drömmar

Inga kommentarer: