fredag 12 oktober 2012

jobb , bak o mat

....i eftermiddag då jag kom hem strax efter 14 så la jag mig för att vila och ta in att jag är ledig i morgon. =)...en liten stund klarade jag av att vara still och när jag hade pratat i telefon med en god vän så ställde jag mig vid bänken i köket o plockade fram för att baka.=) ....det finns än energi kvar i den här lilla kroppen =)....efter jag bakat så hade klockan blivit dags för att fixa middagen.
när jag var klar med allt det så intog jag en nödvändig vilopaus.
sen tog jag en varm och skön dusch o böt om och nu har jag slagit ner rumpan i soffan och inväntar kvällens kenodragning.
vad som händer sen har jag ingen aning om ,men som sagt har jag energi kvar och är rastlös VILL hitta på nåt att göra =).
chokladbollar

silviakaka ( recept finns på www.bloggfamiljen.se/matplatsen)

dagens middag: kokt potatis o lax i citronsås.
ha en fin kväll .../ting

Inga kommentarer: