söndag 7 oktober 2012

oväntat braig dag ..

dagen gjorde en tvärvändning och blev "braig"...=) sådär strax före 11 så for roger o skjutsade oscar till bowlingen ,dem hade match idag och sen for han vidare upp till garaget för att hämta nå grejs av nåt slag.
 kvar hemma var jag .mycket SKÖNT och jag NJÖT av stunden.
efter nåt tag så kom roger hem och vi for i väg till en kompis garage. alltid kul att följa med till garaget och surra o dricka kaffe. =) TACK för sällskapet , kaffe o surrstunden =)...
nån timme senare var roger klar och då vi for därifrån så blev det en sväng på ica för att handla till middagen.
åter hemma igen så ställde jag mig vid spisen för att laga dagens middag :chili con carne och ris ,GOTT....
efter jag lagat mat så ställde jag mig i duschen ,behövde värma kroppen ,när jag kom från duschen så var grannen här en sväng  ,det blir att ta en fika o surra hos grannen  bara jag blir klar vid datorn om en stund. =) .
ikväll blir det att se tv o lite jox ,riktigt vad vet jag inte ännu =)....men jag summerar den här söndagen och jag är HELT nöjd ,en oväntat" braig".=)....

Inga kommentarer: