torsdag 4 oktober 2012

Jobbat

Trots att det regnat hela dagen så är folk i rörelse:) . Mina timmar har som vanligt rusat iväg och jag trivs.:)...glatt överraskad när en jag känner och som jag jobbat med kom in för att krama om mig o gratta mig till mitt nya jobb. :)  ( anställd sen  mitten av  juli så ganska nytt är det )det uppskattas och gör mig än mer glad. Man kan faktiskt nå sina mål om man vill och kämpar ,för det har jag verkligen gjort.
Innan jag gick hem så gick jag förbi vår nya butik herrMan och vips så var jag bredvid datorn .:).....datanörd som jag är , alltid kul att kunna hjälpa till. :).....sen var jag ju självklart förbi på interiör o design. Tog hem datorn kan vara bra att ha den hemma om jag blir för uttråkad. :).
känner mig trött och tung i huvudet kan det bero på vädret och eller en förkylning ?....nja kan nog vara lite av båda. Än så länge är jag bara lite snuvig och mer behöver det inte bli för som jag sagt tidigare så har jag INTE tid att vara sjuk......
Slappa en stund nu innan jag måste göra lite nytta hej så länge

Inga kommentarer: