måndag 15 oktober 2012

gomorron måndag

gomorron en ny vecka med nummer 42 och en ny dag ,måndag och h är sitter jag nu. vaknade o klev upp för en stund sen (06.50) ,har kokat en kopp kaffe ,tjatat på oscar som är trött och inte vill kliva upp.....morrr
i går kväll var jag bara hemma slöade o såg tv och strax före kl 21 blev jag glatt överraskad då en god vän tittade förbi på en kopp kaffe.=) , gör det gärna fler gånger vettja.
jag bäddade ner mig runt 23 tiden ,läste en stund sen tog det ett tag innan jag kunde somna. jag har sovit ,nja....hyffsat ,varit vaken endast några gånger.
idag är det åter en arbetsdag för mig kl 10-14 sen har jag inget planerat jag tar dagen som den kommer och ser vad som händer.
lyckan kommer inte bara så där o knackar på din dörr ,du måste själv söka den...
3 dagar kvar......
ha en bra dag....

Inga kommentarer: