söndag 7 oktober 2012

Sen söndag morgon

Godmorgon sen söndagsmorgon men nu är jag tillbaka här. Klev upp för en stund sen ( 09.15)
Efter att ha sovit asdåligt i natt så blev det sovmorgon för mig. Höll aldrig på att somna i natt pga en hemsk värk och värken har inte gett med sig än :(......nåja det är som det är....
En regnig morgon igen , kan erkänna att nu är jag less regnet , vill ha soliga fina dagar om jag själv får välja. :)
De andra sover tvn surrar och jag sitter här med en kopp kaffe. Vad jag ska göra idag vet jag inte riktigt borde kanske ta det lite lugnt . Hade tänkt putsa nåt fönster men det regnar så det får nog bli en annan regnfri dag.....
har läst mitt horoskop =)....ser ut att kunna bli en händelserik dag =) hoppas det händer kuliga saker idag .....
Nåja nu ska här drickas kaffe.....hej hej

Inga kommentarer: