torsdag 11 oktober 2012

torsdag .gomorron

lite trött ,sov lite längre denna morgon vaknade och klev upp 07.00. har kokat en kopp kaffe och krypit upp i soffan under filten.
onsdagkvällen tillbringade jag bla hemma i soffan en stund framför tvn var i väg ut en sväng. anton o hanna var förbi och käkade. strax efter kl 21 for vi till ett par bekanta ,där blev vi länge vi surrade och fikade och klockan var runt 23.30 när vi var hemma igen.
gjorde mig i ordning o bäddade ner mig och har sovit hyffsat bra trots att jag varit vaken flera gånger. några timmars sömn har jag fått iaf.
vaknat till en kylig morgon mätarn visade endast 2 grader varmt för en stund sen ,det har nog varit kallgrader under natten....brrr....
idag är det arbetsdag för mig som vanligt jobbar jag mellan 10-14.
sen har jag inget inplanerat annat än de vanliga sysslorna.
nu är det dags att dricka kaffet innan det är för kallt ...hej hej

Inga kommentarer: