fredag 5 oktober 2012

fredag eftermiddag

och här är jag nu. kom hem för en stund sen ,har värmt lite "leftovers" från i går. nu blir det slappa lite och blogga innan jag gör något annat.
grått o tråkigt väder ute men inget regn iaf. jag har som vanligt haft fullt upp på jobbet vilket jag tycker är KUL =)....det är alltid nåt att göra och folk att surra med =)....DRÖMJOBBET  nummer 1 =)......
jag funderar fortfarande vad jag ska hitta på att göra i kväll ,kanske förbi en kompis o dricka kaffe om roger inte har tänkt göra nåt annat. ja jag får väl se vad som händer än är det eftermiddag.
oscar kom hem från skolan med ont i magen när jag precis hade kommit på jobbet. det är väl penicillinet som gör sig påmind. ingen HIT  han vill inte äta penicillinet för han säger han mår dåligt då han svalt en tablett.....
nåja nu ska jag inte surra mer här.....ha en fin eftermiddag...../ting


dagens outfit. täckväst "paddy" från chillnorway ,kängorna från A. nordin dessa finns på www.handplockat.nu o i vår butik.

Inga kommentarer: