onsdag 3 oktober 2012

Ny dag

Och jag är tillbaka vid ipaden. Jag har med mig en kopp kaffe och placerat mig under filten...brr lite kyligt känns det.om de ändå kunde bli en aning varmare inne i lägenheten.
Ute är det runt 7 grader varmt och inget regn ....
Jag vaknade strax efter kl 06.00 och klev upp 06.20....en aning trött men med hjälp av kaffe ska jag nog bli pigg.:)
Nu är vi i mitten på den här veckan det är onsdag och jag jobbar idag 10-14. Oscar ska upp vid 07.00 och iväg till skolan och jag ska ringa och få en tid hos läkare i eftermiddag så dem får kolla hans öron. Jag har tid för massage i eftermiddag men jag blir nog tvungen boka om den tiden.:( jag hinner nog inte göra allt fastän jag skulle vilja och behöva.
Men innan jag springer ner på jobbet ska jag slappa o ha det lugnt och skönt ,ladda batterierna lite .... Ha en fin dag /ting

Inga kommentarer: