torsdag 11 oktober 2012

torsdag ,jobb , middag och rantat

och nu är det kväll och här sitter jag , sjukt uttråkad f-bannat rastlös.
for i väg på jobbet och som vanligt rusade timmarna i väg och arbetsdagen var slut.
efter jobbet sprang jag in på affären för att handla nån god , enkel middag.
sen tog jag en promenad och gick för att möta anton hos tatueraren. min son har nu tatuerat sig som han tjatat om sen han fyllde 18. nåväl när han var klar så knatade vi hem och jag ställde mig vid spisen för att laga middag (pasta bolognese)  till ungdommarna. ganska lagomt när maten var klar dök hanna upp och vi satte oss till bords.
efter det tog jag en dusch o böt om sen for jag ut med ungdommarna för att göra ärrenden och dra nån ragg. =)....önskar att dem hade mer tid att tillbringa med lilla mamma. men jag får vara nöjd de gånger dem är hos mig. =).....
nåväl hemma igen en liten stund innan jag sprang ut på byn för att lämna in keno sen hem igen för att slöa lite. fortfarande rastlös så jag har varit ut en sväng till för att handla några saker och SNUS....
ungefär så har min dag sett ut. nu väntar jag bara att nåt roligt ska hända och händer inget så är det lika bra att krypa ner i sängen med min bok och invänta sömnen......
inga kommentarer ...hmm..kan det bero på att jag inte bloggat lika mycket de sista dagarna eller ?....hoppas på att få  kommentarer.....kastar in inlägg här mellan varven....

Inga kommentarer: