lördag 13 oktober 2012

nu först....

sitter jag vid datorn....kom i håg att jag inte suttit nästan nå vid datorn denna dag....
körslaget på tv4 visas =).....ikväll ska körerna bla sjunga musikaler....undrar just vem som går vidare till final.....jaja....det lär visa sig....
denna lediga lördag har jag bla varit ut på byn och shoppat loss =).....så även roger hittade lite nytt till sin garderob....=).....nån timme senare var vi hemma med både kläder och matvaror.
var förbi kiosken och lämnade in diverse spel ,lottodragningen har varit men har inte kollat om jag blivit nå rikare ,keno och DD har jag inte heller kollat om det blivit nån vinst på.....nåja det hinner jag kolla senare.....
jag har oxå hunnit  pysslat  och donat ,bakat ,tvättat kläder ,lagat mat mm....den här lördagen har varit full med olika aktiviteter här hemma. kvällen har jag mest tillbringat framför tvn och snart blir det att fara ut en sväng .......hej så länge...

bakat farinlimpor (recept finns här i min blogg under etiketten recept)

till middag : tacotallrik

Inga kommentarer: