måndag 1 oktober 2012

new...

..ny måndag och ny månad ,nu är vi inne i oktober månad ,hujja vad tiden rusar skulle vilja kunna bromsa tiden. känns som att jag inte hinner göra allt som jag tänkt så mycket att göra så lite tid......
grå o trist morgon och jag är vaken o uppstigen (0.50). måste kliva upp ett bra tag före jag springer ner på jobbet för att hinna dricka kaffe ,fixa mig i ordning och bli redo för en arbetsdag.
p-möte kl 08.00 , få se om jag hinner eller ids springa hem nå innan jag börjar jobba kl 10.....
när jag slutar kl 14 så hinner jag hem en sväng för att vända i dörren för att springa ner på skolan på utvecklingssamtal....ingen rast ingen ro.......livet ska va hektiskt för annars kan jag bli alltför rastlös och det är definitivt inte kul.
i natt har jag sovit megadåligt ,höll aldrig på att kunna somna pga värk...gaaah...sånt är stressande ligga o snurra o vrida på sig och se timmarna ticka i väg .....hujja.......
mitt horoskop idag och den här månaden  lät ..hmm..ja vad ska jag säga...intressant få se hur bra det stämmer.....
nä nu ska jag dricka kaffe....hej hej

Inga kommentarer: