tisdag 2 oktober 2012

Tv kväll

Nu är jag tillbaka för att skriva ner några rader. Jag har varit och rotat bland mina kläder uppe i förrådet , Roger fick följa med och agera ficklampshållare....JA...jag hittade jackan jag letat efter överallt och dessutom hittade jag andra jackor som jag inte kom ihåg att jag hade... Undrar om jag har för mycket kläder ?:).....
Jag har mest bara slöat och sett tv ikväll. Min far ringde och surrade i 35 minuter huva nu längtar han tills vi kommer ner han planerar och fixar. Det lär inte bli nån  lugn o ro och det låter som att vi ska hinna käka hur mycket som helst..... Ja pappa o mat de två sakerna hör verkligen ihop :)
Jag har precis sett svenska hollywoodfruar :) ....det är ett av min  favoritprogram:)..... Ska se lite tv men om ett tag bäddar jag ner mig för att orka med morgondagen. Oscar har bäddat ner sig för att orka upp till skolan. Han känner sig bättre inte ont i öronen nu ikväll , det är ju bra.....
Roger tror jag sitter vid sin dator ,det är lugnt o tyst hemma.
Nu ska jag sluta surra så jag säger sov gott dröm sött / ting

Inga kommentarer: