söndag 22 april 2012

tillbaka

vid datorn o min blogg. fredagkväll blev en rantarkväll ,KUL.
i går ,lördag tog jag sovmorgon o klev upp 08.30. skönt att sova lite längre än vanligt men det blir mer värk i kroppen när jag sover för länge vilket är en STOR nackdel.
mest bara slöade i går ,gjorde diverse sysslor de jag orkade med vill säga. tvätt ,disk o plock.
på eftermiddagen for roger o oscar upp till garaget o jag följde med ett par kompisar ut för att käka.kvällen tillbringade jag med kompis o sen kom även roger o oscar hem.
kröp ner under täcket vid 22.30 i går ,det tog ett tag innan jag kunde somna.
nu på morgon blev det lite sovmorgon klev upp 08.05 har en jävulsk värk denna dag. har tagit en varm dusch i hopp om att värken skulle minska men där gick jag på en nit. =(......vet inte alls vad jag ska göra denna snöiga söndag ,jag vilar väl o hoppas nåt roligt ska hända.=)
det har snöat hela helgen ser fram emot att värmen ska komma snart. JAG VILL HA VÅR........=)
nu ska jag dricka lite mer kaffe ,ha en bra o skön söndag .....

Inga kommentarer: