fredag 20 april 2012

äntligen fredag

gomorron efterlängtade fredag. =).....klev upp 05.20 har gjort mig i ordning för dagen ,kokat mig en kopp kaffe o slagit ner rumpan här i soffan och har tänkt få ner några rader här innan jag drar i väg på jobbet nån timme sen bär det av mot piteå och ett läkarbesök kl 10.
sen efter det så är det helg för mig. =)
ja vad hände i går? jag var aldrig in o lämna nåt avtryck efter mig på kvällen. nåja jag jobbade mina 4 timmar gick hem runt 11 ,var trött o slut och hade tänkt vila men det blev att åka ut o käka med några kompisar ,trevligt. efter lunchens pizza så drack vi kaffe hemma hos mig.
när kompisarna for då gick jag o intog ryggläge i soffan o somnade en halvtimme. vilket jag verkligen behövde.
eftermiddgaen tillbringade jag mest hemma. jag tog en prommis ,kollade hockeymatchen mellan BIF-SAIK. en spännande avgörande match. BIF blev SM mästare 2012.
vid 22.30 bäddade ner mig o spelade lite spel på min telefon och somnade vid 23. känner mig trött i dag men det är bara att bita ihop o göra det jag ska i dag. ha en fin fredag ....hej hej

Inga kommentarer: