onsdag 11 april 2012

onsdag eftermiddag /kväll

sprang i väg från jobbet till sjukgymnasten kl 10 o där fick jag akupunktur ,det blev inte bättre efteråt som det brukar bli =(....har ganska mycket värk. efter det så sprang jag i väg på jobbet o jobbade ett tag längre ,närmare bestämt gick jag hem 12.40. när jag kom hem så hängde jag tvätten som var klar i maskinen (oscar hade startat maskinen på morgon innan han for till kompis) , åt nån macka o drack kaffe sen intog jag ryggläge en stund innan det var dags att börja laga mat ,dagens middag : pasta bolognese.
oscar o kompisar kom hem sådär vid 14.30.
jag lagade mat ,tog en dusch o vilade en stund till sen kom anton o hans kompisar hem efter att ha varit en sväng till haparanda o över till finland. när han var in på ikea så köpte han mig dricksglas ,anton är snäll med sin lilla mor =)
roger kom hem strax före 18 ,käkade o vilade o fick främmande sen när hans främmande for så åkte vi i väg ut en sväng på byn för att handla o se om vi kunde hitta pojkarna. oscar har varit hos kompis i kväll o anton hittade vi uppe i garaget där var han med ett gäng kompisar o skruvade i vanlig ordning.
åter hemma var vi strax efter 21 ,nu har jag slagit ner rumpan i soffan äter macka o dricker en kopp te o sneglar lite på tv medan jag samtidigt bloggar ,det märks att jag är kvinna ,kvinnor klarar av att göra många saker samtidigt =).......nä dax att sluta surra ,sov så gott

Inga kommentarer: