onsdag 4 april 2012

plantering , tv o cykelrep

...har gjort lite av varje i kväll. planterat blomfrön. efter det så har jag hängt i soffan o glott på tv i väntan på att jag skulle få hjälp att repa min hoj. BESVIKEN ....är bara förnamnet ,hur min cykel såg ut skärmar puts väck ,inga bromsar mm.....jag har lärt mig låna  ALDRIG ut cykeln till ungarna för då kan den se ut hur som helst när man får tillbaka den. men nu ser den hyffsad ut , fortfarande saknas en framkärm......nåja jag har en cykel med bromsar o växlar hela 21 växlar....en racer ,vilken frihet...=).......jag testade o for nån repa mer blev det inte ,för har man mycket att göra så får nöjen vänta tills tid finnes.
snart är det tvdax för mig så jag avslutar med att säga god natt  , imorgon är en ny dag o nya utmaningar skärtorsdag  en hektisk dag......=)......

Inga kommentarer: