onsdag 18 april 2012

snöiga onsdagmorgon

och jag är vaken o uppstigen ,har tänkt gå på jobbet en timme tidigare för att jobba med webshoppen. =). gårdagen o kvällen tillbringade jag mest hemma. när jag gick från jobbet vid 12 så gick jag förbi o handlade lite för att ställa mig o laga mat ,diska undan, plocka o dammsuga. när jag hade gjort de sysslorna så kunde jag vila.
jag tvättade kläder o hängde tvätt under eftermiddagen. sen för att piggna till mot kvällskanten så tog jag mig en het ,lång dusch. roger o anton kom hem o käkade sen vilade dem. när klockan var runt 19 tiden for anton upp till garaget o de andra var hemma. anton kom ner igen senare för att duscha. roger ooscar var fortfarande hemma.
det var hockey på tv4 ,så jag la mig i soffan för att se. roger o oscar for ut o handlade medan jag var kvar hemma. när så hockeyn var slut så tog jag den promenad jag hade tänkt göra under hela eftermiddagen o kvällen.
när jag kom hem runt kl 23 så gjorde jag  mig klar för sänggående men innan jag bäddade ner mig så pratade jag med en vän i telefon.
dagens väder ,snö ,snö och snö......jag trodde vintern hade passerat .....tråkigt pissväder kan man ju lugnt säga.
nåväl nu ska jag dricka mitt morgonkaffe o göra mig klar ,väcka pojkarna o gå i väg o jobba. ha en fin dag.

Inga kommentarer: