tisdag 3 april 2012

jahapp

...då var jag tillbaka vid tangentbordet. klockan tickar på o jag borde bädda ner mig men har faktiskt inte stor lust att göra det ,för jag vill ju se tv o slappa lite innan jag uppsöker min säng.
 kvällen har sett ut så här ,va hemma till klockan var strax efter kl 19 ,då skulle roger i väg ut o jag hakade på för jag ville inte bara sitta hemma o jag  hade lite ärrenden ute på byn . var förbi en kompis garage sen for vi vidare o innan vi for o hämtade oscar i backen så hann vi in på ica o handlade några saker som jag inte orkade bära hem idag när jag o oscar var på affären.
hemma var vi strax före kl 21 o då väntade tvätt på att hängas på tork o lite diverse andra sysslor o nu för en stund sen har jag slagit ner rumpan i soffan , dax att slappa o glo på tv nu ,så jag säger sov gott .....

Inga kommentarer: